هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان
20 / 12برچسب:, :: 7:4 :: نويسنده : کسری

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

طراحی تقویم توسط دانش آموز فهیم هوتی.

برای دانلود تقویم روی آن کلیک کنید.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

طی مراسمی  در مورخ 4/12/92 با حضور موسس و مدیر محترم مجتمع و سایر همکاران از تیم فوتسال نوآوران که در مسابقات دهه فجر موفق به کسب مقام قهرمانی در شهرستان چابهار شده بود به صورت ویژه تشکر و قدردانی شد. در این مراسم ابتدا آقای آسکانی معاون محترم مجتمع ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان گزارش مختصری از روند بازیها ارائه نمود ،سپس آقای مهندس جهانتیغ موسس مجتمع ،ضمن تشکر از مسئولین و کمیته ورزشی هنرستان این موفقیت را به همکاران و دانش آموزان تبریک گفته و برای دانش آموزان در همه زمینه ها آرزوی توفیق نمود. در پایان مراسم جوایزی به رسم یادبود به دانش آموزان اهداء شد و دانش آموزان در فضای صمیمی با مسئولین و اساتید عکس یادگاری گرفتند.

 

شکوفایی ونوآوری با نوآوران

انتخاب دانش آموز عبدالقدوس مهرجو  به عنوان نائب رئیس شورای دانش آموزی شهر چابهار را به این عزیز تبریک گفته و از خداوند توفیق روزافزون را برای ایشان مسئلت داریم.

شکوفایی ونوآوری با نوآوران
پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 33388
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



Alternative content


معلمی شغل انبیاست.